XINFO-OHJE

Kirjaa palvelupyyntö-kohdasta saat listan kaikkien palveluyksiköidemme palvelupyyntölomakkeista.

Xinfo-palveluun kirjaudutaan omalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla, kuten esimerkiksi Moodlessa.

Kirjautuneet asiakkaat pystyvät seuraamaan omien palvelupyyntöjen tilaa ja edistymistä, heille on tarjolla useampia lomakkeita, kuin kirjautumattomille.

Koneelle, jota pääsääntöisesti käytetään, on mahdollista tallettaa tunnukset selaimen muistiin. Tällöin Xinfo ei vaadi kirjautumista jokaisella käyttökerralla.

IT-tuki - Tietohallintopalvelut

Tietohallintopalvelumme tarjoaa tukea ja neuvontaa tietoteknisiin ongelmiin. Voit täyttää palvelupyynnön halutessasi sisäänkirjautumattomana täällä:

IT-tuki - Palvelupyyntö

Tietohallintopalveluista voi myös tilata laitteita työkäyttöön, esimerkiksi vanhentuneen laitteen tilalle. Kun olet kirjautunut, voit täyttää lomakkeen:

IT-tuki - Hankintapyyntö

Kirjastopalvelut

Kirjastolle voi jättää vapaamuotoisen viestin sisäänkirjautumattomana.

Viesti kirjastolle

Kirjastopalveluille voi jättää myös hankintaehdotuksia sisäänkirjautumattomana.

Hankintaehdotus kirjastolle

Kirjastopalveluiden kautta pystyy tekemään kaukolainoja muista kirjastoista.

Kaukolainapyyntö (Henkilöasiakkaat)

Kaukolainapyyntö (Kirjastot)

Oppimisteknologiapalvelut

Oppimisteknologiapalvelut tuottaa verkko-opetuksen ja opetusteknologian koulutus- ja tukipalveluja kehysorganisaatioidensa opiskelijoille ja henkilöstölle.

Oppimisteknologiapalveluille voit esittää kysymyksiä tai palvelupyyntöjä seuraavalla lomakkeella:

Oppimisteknologiapalvelut - Palvelupyyntö

Kirjautunut asiakas voi tehdä tilauksia oppimisteknologiapalveluiden ylläpitämistä palveluista. Lomakkeet ovat nimeltään:

Oppimisteknologiat – AC-huonetilaus
Oppimisteknologiat - Webropol käyttäjätunnustilaus
Oppimisteknologiapalvelut - Moodle alustapyyntö
Oppimisteknologiat - Blogialustatilaus
Oppimisteknologiat - Moodle-info tilaus

Viestintäpalvelut

Viestintä- ja markkinointipalvelut vastaa kehysorganisaatioidensa yhteisöviestinnästä (opiskelijat ja henkilökunta), mediaviestinnästä, visuaalisesta ilmeestä, opiskelija- ja palvelumarkkinoinnista sekä tapahtumien tuottamisesta.

Sisäänkirjautumattomana käyttäjänä viestintäpalveluille voi jättää palvelupyynnön tai antaa palautetta:

Viestintäpalvelut - Palvelupyyntö: Neuvonta

Viestintäpalvelut - Palaute

Sisäänkirjautuneena Viestintä- ja markkinointipalveluilta voi tilata eri tapahtumiin liittyviä viestintä- ja graafisia palveluita. Tehtävä-kohdassa valitaan tilattava palvelu. Toimeksianto tehdään lomakkeella nimeltään:

Viestintäpalvelut - Toimeksianto

Sisäänkirjautuneena voi tehdä myös liike- ja mainoslahjatilauksen lomakkeella:

Viestintäpalvelut - Liike- ja mainoslahjatilaus


Huomaathan, että lomakelinkit avautuvat uudelle välilehdelle.

Selaimesi asetukset saattavat estää uudelleenohjauksen sivulle.
Mikäli uusi välilehti ei aukea, kopioi haluamasi linkki ja liitä se selaimen osoite-riville uudella välilehdellä.

CHAT-OHJE

Chat-palvelu on otettu käyttöön Xamk:ssa kirjastopalveluissa sekä it-tuessa. Chatiin pääsee keskustelemaan reaaliaikaisesti chat-linkeistä, joita löytyy Xinfon etusivulta sekä kirjaston internetsivuilla. Keskustelemaan pääsee täyttämällä oma sähköpostiosoite, valitsemalla palveluyksikkö, jolle halutaan kysymys osoittaa sekä kysymys, lopuksi painetaan Aloita chat. Tämän jälkeen asiakaspalvelija liittyy mukaan keskusteluun. Sähköpostiosoitteella asiakaspalvelija pystyy ottamaan myöhemminkin yhteyttä, jos kysymyksen selvittely vaatii pidemmän ajan.