Kirjaa palvelupyyntö-kohdasta saat listan kaikkien palveluyksiköidemme palvelupyyntölomakkeista.
Xinfo-palveluun kirjaudutaan omalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla, kuten esimerkiksi Moodlessa.
Kirjautuneet asiakkaat pystyvät seuraamaan omien palvelupyyntöjen tilaa ja edistymistä, heille on tarjolla useampia lomakkeita, kuin kirjautumattomille.
Koneelle, jota pääsääntöisesti käytetään, on mahdollista tallettaa tunnukset selaimen muistiin. Tällöin Xinfo ei vaadi kirjautumista jokaisella käyttökerralla.
Tietohallintopalvelumme tarjoaa tukea ja neuvontaa tietoteknisiin ongelmiin. Voit täyttää palvelupyynnön halutessasi sisäänkirjautumattomana täällä:
Tietohallintopalveluista voi myös tilata laitteita työkäyttöön, esimerkiksi vanhentuneen laitteen tilalle. Kun olet kirjautunut, voit täyttää lomakkeen:
IT-tuki - Hankintapyyntö
Kirjastolle voi jättää vapaamuotoisen viestin sisäänkirjautumattomana.
Kirjastopalveluille voi jättää myös hankintaehdotuksia sisäänkirjautumattomana.
Kirjastopalveluiden kautta pystyy tekemään kaukolainoja muista kirjastoista.
Kaukolainapyyntö (Henkilöasiakkaat)
Oppimisteknologiapalvelut tuottaa verkko-opetuksen ja opetusteknologian koulutus- ja tukipalveluja kehysorganisaatioidensa opiskelijoille ja henkilöstölle.
Oppimisteknologiapalveluille voit esittää kysymyksiä tai palvelupyyntöjä seuraavalla lomakkeella:
Oppimisteknologiapalvelut - Palvelupyyntö
Kirjautunut asiakas voi tehdä tilauksia oppimisteknologiapalveluiden ylläpitämistä palveluista. Lomakkeet ovat nimeltään:
Oppimisteknologiat – AC-huonetilaus
Oppimisteknologiat - Webropol käyttäjätunnustilaus
Oppimisteknologiapalvelut - Moodle alustapyyntö
Oppimisteknologiat - Blogialustatilaus
Oppimisteknologiat - Moodle-info tilaus
Viestintä- ja markkinointipalvelut vastaa kehysorganisaatioidensa yhteisöviestinnästä (opiskelijat ja henkilökunta), mediaviestinnästä, visuaalisesta ilmeestä, opiskelija- ja palvelumarkkinoinnista sekä tapahtumien tuottamisesta.
Sisäänkirjautumattomana käyttäjänä viestintäpalveluille voi jättää palvelupyynnön tai antaa palautetta:
Viestintäpalvelut - Palvelupyyntö: Neuvonta
Sisäänkirjautuneena Viestintä- ja markkinointipalveluilta voi tilata eri tapahtumiin liittyviä viestintä- ja graafisia palveluita. Tehtävä-kohdassa valitaan tilattava palvelu. Toimeksianto tehdään lomakkeella nimeltään:
Viestintäpalvelut - Toimeksianto
Sisäänkirjautuneena voi tehdä myös liike- ja mainoslahjatilauksen lomakkeella:
Viestintäpalvelut - Liike- ja mainoslahjatilaus
Chat-palvelu on otettu käyttöön Xamk:ssa kirjastopalveluissa sekä it-tuessa. Chatiin pääsee keskustelemaan reaaliaikaisesti chat-linkeistä, joita löytyy Xinfon etusivulta sekä kirjaston internetsivuilla. Keskustelemaan pääsee täyttämällä oma sähköpostiosoite, valitsemalla palveluyksikkö, jolle halutaan kysymys osoittaa sekä kysymys, lopuksi painetaan Aloita chat. Tämän jälkeen asiakaspalvelija liittyy mukaan keskusteluun. Sähköpostiosoitteella asiakaspalvelija pystyy ottamaan myöhemminkin yhteyttä, jos kysymyksen selvittely vaatii pidemmän ajan.