XINFO-OHJE
Kirjaa
palvelupyyntö -kohdasta saat listan kaikkien
palveluyksiköidemme palvelupyyntölomakkeista.
Xinfo-palveluun
kirjaudutaan omalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla.
Kirjautuneet
asiakkaat pystyvät seuraamaan omien palvelupyyntöjen tilaa ja edistymistä ja
heille on tarjolla useampia lomakkeita, kuin kirjautumattomille.
Koneelle,
jota pääsääntöisesti käytetään, on mahdollista tallettaa tunnukset selaimen
muistiin. Tällöin Xinfo ei vaadi kirjautumista jokaisella käyttökerralla.
Palvelupyyntöjä
käsitellään arkisin toimistotyöaikaan, varmimmin kuitenkin klo 9.00–15.00.
IT-tuki - Tietohallintopalvelut
Tietohallintopalvelumme
tarjoaa tukea ja neuvontaa tietoteknisiin ongelmiin. Voit täyttää
palvelupyynnön halutessasi sisään kirjautumattomana täältä:
IT-tuki - Palvelupyyntö
Tietohallintopalveluista
voi myös tilata laitteita työkäyttöön, esimerkiksi vanhentuneen laitteen
tilalle. Kun olet kirjautunut, voit täyttää lomakkeen täältä:
IT-tuki - Hankintapyyntö
Kirjastopalvelut
Kirjastolle
voi jättää vapaamuotoisen viestin sisään kirjautumattomana:
Viesti kirjastolle
Kirjastopalveluille
voi jättää myös hankintaehdotuksia sisään kirjautumattomana:
Hankintaehdotus kirjastolle
Kirjastopalveluiden
kautta pystyy tekemään kaukolainoja muista kirjastoista:
Kaukolainapyyntö
(Henkilöasiakkaat)
Kaukolainapyyntö (Kirjastot)
E-kampus-yksikkö tarjoaa verkko-opetuksen ja opetusteknologian
palveluja Xamkin henkilöstölle.
E-kampukselle voit laittaa viestejä seuraavilla
lomakkeilla:
E-kampus - Exam-tuki
E-kampus - Learn-tuki
E-kampus -
Palvelupyyntö
Huom. Opiskelijoiden tulee laittaa ensisijaisesti
kysymyksensä kurssin opettajalle, paitsi jos kyseessä on selkeästi tekninen
ongelma, joka todennäköisesti edellyttää ympäristön ylläpitäjän toimia tai
neuvontaa.
Opiskelijapalvelut
Opiskelijapalvelut auttavat opiskelijoita opintoihin
ja Peppiin liittyvissä asioissa.
Opiskelijapalveluille voit jättää palvelupyynnön alla
olevalla lomakkeella:
Viesti Opintotoimistoon