XINFO-OHJE

Kirjaa palvelupyyntö -kohdasta saat listan kaikkien palveluyksiköidemme palvelupyyntölomakkeista.

Xinfo-palveluun kirjaudutaan omalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla.

Kirjautuneet asiakkaat pystyvät seuraamaan omien palvelupyyntöjen tilaa ja edistymistä ja heille on tarjolla useampia lomakkeita, kuin kirjautumattomille.

Koneelle, jota pääsääntöisesti käytetään, on mahdollista tallettaa tunnukset selaimen muistiin. Tällöin Xinfo ei vaadi kirjautumista jokaisella käyttökerralla.

Palvelupyyntöjä käsitellään arkisin toimistotyöaikaan, varmimmin kuitenkin klo 9.00–15.00.

 

IT-tuki - Tietohallintopalvelut

Tietohallintopalvelumme tarjoaa tukea ja neuvontaa tietoteknisiin ongelmiin. Voit täyttää palvelupyynnön halutessasi sisään kirjautumattomana täältä:
IT-tuki - Palvelupyyntö

Tietohallintopalveluista voi myös tilata laitteita työkäyttöön, esimerkiksi vanhentuneen laitteen tilalle. Kun olet kirjautunut, voit täyttää lomakkeen täältä:
IT-tuki - Hankintapyyntö

 

Kirjastopalvelut

Kirjastolle voi jättää vapaamuotoisen viestin sisään kirjautumattomana:
Viesti kirjastolle

Kirjastopalveluille voi jättää myös hankintaehdotuksia sisään kirjautumattomana:
Hankintaehdotus kirjastolle

Kirjastopalveluiden kautta pystyy tekemään kaukolainoja muista kirjastoista:
Kaukolainapyyntö (Henkilöasiakkaat)
Kaukolainapyyntö (Kirjastot)

 

E-kampus

E-kampus-yksikkö tarjoaa verkko-opetuksen ja opetusteknologian palveluja Xamkin henkilöstölle.

E-kampukselle voit laittaa viestejä seuraavilla lomakkeilla:
E-kampus - Exam-tuki
E-kampus - Learn-tuki
E-kampus - Palvelupyyntö

Huom. Opiskelijoiden tulee laittaa ensisijaisesti kysymyksensä kurssin opettajalle, paitsi jos kyseessä on selkeästi tekninen ongelma, joka todennäköisesti edellyttää ympäristön ylläpitäjän toimia tai neuvontaa.

 

Opiskelijapalvelut

Opiskelijapalvelut auttavat opiskelijoita opintoihin ja Peppiin liittyvissä asioissa.

Opiskelijapalveluille voit jättää palvelupyynnön alla olevalla lomakkeella:
Viesti Opintotoimistoon